Poradna One For All SV9495

Autor: | Vloženo: 11.09.2019 000 19:21 | Témata: Poradna One For All SV9495

Proč mám psát dotaz, když nikdo neodpovídá ?

Díky, ale nemám zájem se ptát na něco na co není během 90 dnů zodpovězeno.
Každý banální dotaz by měl být zodpovězen !!
Jste směšní.
Raději jdu dál.....

  • KatBen

    KatBen

    12. září 2019

    Dobrý den,

    děkujeme za podnět ke zlepšení. Heureka však není prodejcem a proto jsou reakce na dotazy v naší poradně v režii uživatelů a prodejců produktů. Některé sekce mají partnera, který je zodpovědný za odpovídání na dotazy v dané kategorii. V takových kategoriích by tak měly být dotazy v odpovídající lhůtě zodpovídány.

    Obecně však platí, že je odpovídání v Poradně dobrovolné a z naší strany není možné naše uživatele ani e-shopy do reakcí nějakým způsobem nutit. To platí i z toho důvodu, že jsou mnohé dotazy velmi specifické a odpověď na ně tak nemusí nikdo znát.

    Pokud máte na mysli nějaký konkrétní dotaz, uveďte prosím odkaz.

    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Ladislav

      12. září 2019 - Ladislav

      Dobrý den.
      Nevím zda si děláte ze zákazníků srandu tím, že...

      Cituji: Dobrý den,

      děkujeme za podnět ke zlepšení. Heureka však není prodejcem a proto jsou reakce na dotazy v naší poradně v režii uživatelů a prodejců produktů. Některé sekce mají partnera, který je zodpovědný za odpovídání na dotazy v dané kategorii. V takových kategoriích by tak měly být dotazy v odpovídající lhůtě zodpovídány.

      Obecně však platí, že je odpovídání v Poradně dobrovolné a z naší strany není možné naše uživatele ani e-shopy do reakcí nějakým způsobem nutit. To platí i z toho důvodu, že jsou mnohé dotazy velmi specifické a odpověď na ně tak nemusí nikdo znát.

      Pokud máte na mysli nějaký konkrétní dotaz, uveďte prosím odkaz.

      Heureka.cz

      Pokud se nepletu, tak je možnost koupit přímo na Heureka.cz
      Tudíž má zákazník právo na adekvátní odpověď, jako prodejce..
      Považuji to za klamání zákazníka

      No není se čemu divit, ale stálo by zato se poradit s Českou Obchodní Inspekcí, jak je možné, že Heureka.cz není prodejce, ale vašim prostřednictvím to jde.
      Ano, máte pravdu, že pokud si někdo koupí zboží na Heureka.cz jsou velké problémy něco reklamovat přes Heureka.cz
      Děkuji, že již nebudete zobrazovat možnost koupit na Heureka.cz, jako obchodní zástupce !!
      To je má rekapitulace a souhrn, kterou spotřebitelé měli vědět, a mají právo vědět, že lze nakoupit na Heureka.cz, ale neste prodejce...

      Jen otázka pro nás co jsme nepochopili jaký je rozdíl mezi prodejem - koupit na Heureka.cz, když nejste prodejci.
      Jestliže tuto možnost nabízíte, tak zákonitě přebíráte všechnu odpovědnost s reklamačním řádem.
      Jak jsem zmínil.
      Musím se obrátit na Českou Obchodní Inspekci, aby mě to vysvětlili.


    • KatBen

      13. září 2019 - KatBen

      Dobrý den,

      v případě nákupu přes náš Košík čili tlačítko Koupit na Heurece fungujeme jako zprostředkovatel nákupu. Objednávku je tedy možné vytvořit přes naše stránky, nicméně produkt jako takový zákazníkům zasílají v Košíku zapojené internetové obchody. U každé takové nabídky je zcela jasně uvedeno u jakého e-shopu uživatel produkt zakoupí a kdo mu jej dodá, viz označení "Produkt vám dodá:".

      Tato možnost je zde z toho důvodu, že je to takto pro naše uživatele jednodušší, jelikož mohou vybraný produkt objednat přímo z porovnání cen, kde si jej vybrali. Za takové nákupy následně ručíme Garancí nákupu a pokud má náš uživatel s objednávkou či poté s dodaným produktem nějaký problém, rádi mu s řešením pomůžeme. Nikde netvrdíme, že jsme prodejcem a naše uživatele v omyl neuvádíme.

      https://www.garancenakupu.cz/

      Heureka.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.